Oglašavanje na portalu Franchising.ba
Profil portala
Franchising.ba je posvećen svima koji ulažu u vlastiti posao. Namijenjen je poduzetnima i poduzetnicima: vlasnicima malih i srednjih poduzeća ili onima koji to tek žele biti; svima koji žele unaprijediti postojeći posao, ali i onima koji tek tragaju za dobrom poslovnom idejom.
Portal pruža aktualne informacije o franšiznim i partnerskim (agentskim) sustavima, ali razmatra i opće poslovne teme.
Poduzetnici će u vijestima i ostalim sekcijama portala pronaći poslovne informacije koje će ih ne samo informirati, već i pomoći u razumijevanju tržišta kroz niz priča o pravnim, ekonomskim i operativnim pitanjima koja se tiču poslovanja.
Portal je osobito koristan za poduzetnike koji već posluju pod licencom ili poduzetne koji o tome razmišljaju, za profesionalce u području franšiznog poslovanja, ali i za one koji su, jednostavno, zainteresirani za poduzetništvo i pokretanje vlastitog biznisa.
Sadržaj portala
Portal sadrži sve relevantne informacije potrebne za razumijevanje franšizinog poslovanja: od vijesti o tvrtkama te njihovim poslovnim aktivnostima, preko informacija iz područja prava koja se tiču poslovanja, sve do praktičnih vijesti koje će vam pomoći organizirati vlastiti biznis. Portal prati različite branše i sektore - retail, telekomunikacije, usluge - prikazane i kroz prizmu konkrentnih tvrtki, odnosno, njihovih uspjeha ili problema.
Ciljna skupina
Franchising.hr se obraća poduzetnima i poduzetnicima - sadašnjim ili budućim vlasnicima privatnog biznisa.
Samim tim, portal je namijenjen i onima koji posebno prate ovu ciljnu skupinu: svima koji se žele obratiti poduzetnima i poduzetnicima, bilo kroz poslovni aranžman, bilo kroz ponudu roba i usluga.
Posjetitelji portala
Posjetitelji portala su ljudi iz biznisa i oni koji žele kročiti u svijet poduzetništva te započeti vlastiti biznis. To mogu biti poduzetnici - vlasnici, menadžeri ili zaposlenici u malim i srednjim poduzećima, korisnici franšiza, partneri (agenti) u partnerskim sustavima, ali i svi oni koje zanima biznis uopće.
Čitatelji portala su i oni koji žele investirati.
Portal je jedini sveobuhvatni izvor informacija o franšiznim i licencnim sustavima u Adriatic regiji (Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji). Stoga je znatno posjećeniji od bilo koje druge internetske stranice koja prati sličnu temu.
Oblici reklamiranja
Reklame na Franchising.ba profilirane su za dvije skupine oglašivača:
- Franšizne, agentske ili partnerske sustave
- Oglašivače poslovnih usluga i proizvoda (banke, osiguranja, ICT...)
Reklame za franšizne, agentske ili partnerske sustave
1. Katalog franšiza i partnerskih sustava
Osnovne informacije o sustavu namijenjene potencijalnim kandidatima (primateljima) i partnerima (agentima). Sadrži ne samo kontakt podatke, već i osnovne podatke o sustavu.
2. Prezentacije sustava sa banerima
Detaljne informacije o sustavu, namijenjene potencijalnim kandidatima (primateljima), partnerima ili agentima.
Sadrže i formu za prijave, veliki baner na naslovnici portala te manji baner na svakoj strani portala.
Reklamiranje za oglašivače poslovnih usluga i proizvoda
Baneri
Tzv. Bilboard baneri različitih dimeniza i pozicija:
Za više detalja, molimo vas da nas kontaktirate
pročitajte članke
Politika kolačića - privatnost korisnika na portalu Franchising.ba
Izdavatelj portala Franchsing.ba je internacionalni poslovni ssstem PROFIT system
PROFIT system je konzultantska tvrtka koja se bavi sveobuhvatnim savjetovanjem i izdavaštvom u području franšizinga
Informacije o oglašavanju na portalu Franchising.ba - za franšizne sustave i ostale oglašivače
Najčitanije
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Popularno na forumu
Zašto je financijski model važan?
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Zašto je financijski model važan?
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Zašto je financijski model važan?
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio...
Moja lutka Pepetuška
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM VLADO MARTEL LOAN AGENCY, DANAS SAM JAKO SRETAN I...
Zašto je financijski model važan?
DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM VLADO MARTEL LOAN AGENCY, DANAS SAM JAKO SRETAN I...